×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
علیرضا نصیری، مدیرعامل گروه صنعتی ملی : نفس‌های کفش ملی در ۱۰۰ شهر دیگر تازه خواهد شد

علیرضا نصیری، مدیرعامل گروه صنعتی ملی از آغاز طرح توسعه شبکه فروشگاهی کفش ملی خبر داد و گفت: کفش ملی هم اکنون با حدود ۲۴۰ فروشگاه در تمامی استان‌ها، بزرگترین زنجیره فروشگاهی کفش کشور را در اختیار دارد که همگی این فروشگاه‌ها در بهترین موقعیت‌های مکانی در زمان خود احداث شده‌اند، اما با توجه به تغییرات صورت گرفته در الگوی توسعه شهرها و نیازهای ایجاد شده مصرف کنندگان در نقاط دیگر، لازم است تا متناسب با نام و نشان ملی، شبکه فروشگاهی خود را گسترش دهیم.

نصیری با اشاره به اینکه فاز اول این طرح توسعه، طی ۹ ماه آینده به پایان خواهد رسید گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ نمایندگی جدید فروش در این طرح به شبکه فعلی فروش افزوده خواهد شد تا فاصله شهروندان به فروشگاه‌های ما کمتر از پیش شود.

وی درباره شروط انتخاب شهرها برای دریافت نمایندگی کفش ملی گفت: این نمایندگی‌ها همگی در شهرهایی که بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت داشته باشند واقع خواهد شد.

نایب رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی ملی تاکید کرد: بدیهی است که تمام استانداردهای سخت‌گیرانه ملی در عرضه محصولات برای این ۱۰۰ نمایندگی نیز اعمال خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی با اشاره به اهمیت بالای کیفیت در محصولات کفش ملی تاکید کرد: اولین و مجهزترین آزمایشگاه صنعت کفش کشور در اختیار کفش ملی است و کنترل کیفیت کفش ملی همواره یکی از عرصه‌های مباهات این نشان دیرین بوده است.

نصیری همچنین اعلام کرد: در طرح گسترش شبکه فروش کفش ملی، بالابردن تنوع و به روزآوری محصولات برای تأمین نیاز طیف وسیع‌تری از سلایق جامعه نیز در حال اجراست.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی همچنین تاکید کرد: موازی با گسترش فروشگاه‌های فیزیکی، بالا بردن ظرفیت فروشگاه آنلاین نیز برای ارائه هر چه بهتر و باکیفیت‌تر خدمات فروش آنلاین در فروشگاه نوپا و مجازی کفش ملی صورت خواهد گرفت.

نصیری در پایان با بیان اینکه اعطای نمایندگی کفش ملی ضوابط خاصی دارد گفت: جزئیات این طرح در سایت رسمی شرکت به آدرس mellishoes.ir آمده است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آن برای دریافت نمایندگی ثبت نام کنند. نکته مهمی که باید تاکید کنم این است که نمایندگی‌های جدید همگی باید در خور شأن نام کفش ملی با رویکرد جدید باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.