×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رسول شجری رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز : به دلیل نوسانات شدید قیمتها اغلب مراودات مالی صنوف به صورت تسویه نقدی شده است که سختی زیادی به تولید کنندگان تحمیل نموده است/حمایت دولت و مجلس به ویژه بخشودگی های مالیاتی، بیمه و کمک به تامین مواد اولیه به نرخ عادلانه و منطقی شده و این زنجیره حمایتی را در شرایط کنونی حیاتی و ضروری است

رسول شجری رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران:

به دلیل نوسانات شدید قیمتها اغلب مراودات مالی صنوف به صورت تسویه نقدی شده است که سختی زیادی به تولید کنندگان تحمیل نموده است.

متاسفانه شرایط نوسانات بازار و مواد اولیه به شکل نامناسب و غیرقابل پیش بینی شده است که از مسئولان وزارت صمت و سایر نهادهای مرتبط خواستار کنترل و مدیریت نوسانات قیمت مواد اولیه تولید هستنیم و این کمک بسیار شایانی به تولیدکنندگان صنعت کفش خواهد نمود.

متاسفانه پیچیدگی چکهای صیادی هم بر مشکلات افزوده است و سبب فشار بیشتری بر تولیدکنندگان برای تسویه نقدی کالاها و مواد اولیه شده است.

به نظر می رسد دولت محترم سیزدهم با توجه مضاعف و راهبردی به صنعت کفش؛ چرم و حوزه های وابسته می تواند اشتغال چشمگیری را در کشور رقم زند و این در این سایه حمایتهای همه جانبه ممکن است.

شجری در ادامه افزود : بسیاری از تولیدکنندگان برای حفظ آبرو و کارکنان و کارگران چراغ تولیدی خود را روشن نگهداشته اند و در شرایط تنگنای اقتصادی که مردم توان خرید کفش را ندارند و همینطور به دلیل کرونا بازار فروش کفش در زمان شروع مدارس؛ شب عید و سفر و مراودات اجتماعی مختل شده است و این مستلزم حمایت همه جانبه است تا صنعت کفش کشور احیا و از دست نرود.

رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران در پایان خواستار حمایت دولت و مجلس به ویژه بخشودگی های مالیاتی، بیمه و کمک به تامین مواد اولیه به نرخ عادلانه و منطقی شده و این زنجیره حمایتی را در شرایط کنونی حیاتی و ضروری توصیف نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.