×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولویت ستاد امپکس، برگزاری نمایشگاه در دیماه خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری صنعت کفش (اسومس)؛جلسه ستاد نمایشگاه چرم، کبف، کفش، ملزومات و صنایع مرتبط، مورخه چهارشنبه دهم شهریور ماه در محل اتحادیه کفاشان دستدوز تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه، رسول شجری رئیس اتحادیه کفاشان دستدوز تهران با بیان اینکه از ابتدای سال بعلت تشدید شیوع بیماری کرونا، هیچ نمایشگاهی (بجز نمایشگاه اوراسیا بدلیل مشارکت‌کننده خارجی) برگزار نشده است؛ گفت: با این وضعیت و با امید اینکه شرایط بیماری در ماه‌های آینده بهتر شود باید همان تقویم پیشنهادی نمایشگاه یعنی دیماه را بپذیریم.

محمدرضا داورپناه (عضو هیأت مدیره جامعه صنعت کفش ایران و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم مصنوعی ایران) نیز در این خصوص اظهار داشت: زمان برگزاری نمایشگاه برای صنایع پشتیبان مانند ماشین‌سازی و چرم مصنوعی، خیلی موقر نیست و مضافاً بر اینکه برای فعالان صنعت کفش هم دیماه، زمان مناسبی برای سفارش گیری شب عید است.

در ادامه حلسه، پیشنهاد برگزاری مجازی امپکس مطرح گردید که بدلیل تطبیق با شرایط پاندمی کرونا و همچنین امکان فراهم کردن حضور تاجران خارجی، می‌تواند مفید فایده باشد.

روح الله هادوی نیا، نایب رئیس هیات مدیره جامعه صنعت کفش ایران در اینباره گفت: می‌توان یک پورتال جامع برای صنعت چرم و کفش و صنایع مرتبط طراحی کرد که برگزاری نمایشگاه مجازی نیز یکی از امکانات آن باشد.

در همین راستا، با موافقت کلیه اعضای حاضر در این جلسه، مصوب گردید در صورت امکان برگزاری حضوری نمایشگاه، امپکس در دیماه ۱۴۰۰ برگزار شود و همزمان زیرساختی برای اجرای نمایشگاه آنلاین طراحی شود.

امپکس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.